top of page

【班衫設計8大熱門款】

班衫大戰

班衫,班衫設計

整班衫相信係不少中學生遇過嘅重大難題,寶貴體驗和珍貴回憶。

點解係難題? 因為班衫係代表住自己班嘅特色。想件班衫有特色夠特出,又唔想太浮誇、太離地。當終於有Idea 啦,但又唔識整電腦圖。好la,到歷盡千辛萬苦搞到張電腦圖,又怕幫襯間印衫公司趕唔切你想要嘅貨期。唉! 整班衫嘅旅程,總之就真係崎嶇不平,荊棘滿途......

最慘嘅係,大部分市面上既印衫公司真係純粹幫你整件衫,比唔到任何設計概念、配色方法、字體運用等等既實用意見你地,更妄論話幫你做設計。

不過,唔緊要! 我地Flint Ideas 火花創作幫到你,等你嘅班衫旅程變得輕鬆D平坦D。

點幫? 廢話唔多講,去片!

係咪好正呢?

班衫設計上無idea? 都無問題! Flint Ideas 火花創作 幫你總結咗以下8大熱門班衫設計款,俾你做參考。

1.班衫受歡迎設計-不同英文字排列

班衫,班衫設計_01

其實,好多時候點解班衫唔靚既原因就係因為太多圖案,太複雜,搞到人眼花繚亂,無重點可言。 正所謂「簡單就是美」,同學仔可以試下用五同既字體排列,去砌一D圖案。 一來重點清晰,二來又歐美風,夠哂型格。另外,都可以試下用全班同學仔既名(可以係全名,花名,英文名),用黎切翻代表到你地班既圖案或者文字。效果一流,既有意義,又耳目一新,係一個唔錯嘅選擇。

2.班衫受歡迎設計-經典看不厭款

班衫,班衫設計_02

今時今日「歐美風」真係大行其道,好多大品牌,如A&F,JW 都係選用一D經典圖案同D字進行配搭,便可以做成一D經典長青款嘅班衫。 經典圖案除咗鹿頭同山外,仲有橄欖葉和EST. 等,可以選擇。

呢D經典款,除咗令件班衫型格D之外,更令到件班衫顯得高檔。

3.班衫受歡迎設計-型格毛筆字

班衫,班衫設計_03

人人都用英文整班衫嘅時候,你就用中文字。怪? NO! 不知幾型! 正所謂「香港人地方,用中文!」。 用中文字之餘,再加上用毛筆字體,字字剛勁有力,盡顯瀟灑自如的個性,霸氣盡露 !

想用中文字,但又唔知邊到搵到適合嘅字體? 無有怕! 呢個網 - 毛筆字生成器,幫到你!

4.班衫受歡迎設計-手繪卡通圖

班衫,班衫設計_04

每個同學都有自己既個性,有住唔同嘅諗法,咁好自然人人都會有唔同創意。 咁點解唔好好辨用各位同學仔嘅創意? 將大家嘅創意畫落來,整成一件與眾不同嘅班衫,or even 整到件件都唔一樣都得。喺1件一致班衫加入少少的個人獨特元素,正正就體現咗和而不同,求同存異嘅美德。 咁樣做就好似將你地每一個人嘅特質和創意溶入件班衫中,好好記念你地呢年呢個緣份。

如果你地無人識畫公仔,唔緊要! Flint Ideas 火花創作有一班專業既Designers幫到你地。

5.班衫受歡迎設計-圖形框框

班衫,班衫設計_05

想件班衫夠標誌性? 一定用傳統得來又簡單嘅幾何圖案。 點解? 因為夠搶眼,鮮明易見。

點、線、面、體這些可幫助人們有效的刻畫錯綜複雜的世界,它們都稱之為幾何圖形(geometric figure)。 當所有人都用複雜嘅圖案嘅時侯,個個都千篇一律,大同少異,講真真係真心悶。 而呢個時候,你就回歸基本,選用返最基本圖形始祖 - 幾何圖案 + 文字,來做班衫。 你件班衫將會成為我地眼睛嘅救星。

6.班衫受歡迎設計-扮波衫款

班衫,班衫設計_06

其實班衫唔夠Sharp既其中一個原因係因為每件班衫都一樣,三十幾人著住同一件衫,無特色可言。其實大家可以試下每件班衫後面用上唔同既人名(當然名都係可以係中文,英文或者花名都得),同唔同既號碼,就好似一件波衫咁,行出黎就好似有一支好強大既隊伍,霸氣十足。

同埋唔一定吓吓做棉tee咁悶,大可以試吓唔同嘅布料,例如做Dry-Fit 都係一個好唔錯嘅選擇。

7.班衫受歡迎設計-影SHADOW款

班衫,班衫設計_07

班衫做影字圖案嘅原因其實同做第4款班衫受歡迎設計-"手繪卡通圖" 嘅原因係一樣。 唯一分別就係做shadow 款感覺上係高檔D,同埋可以配合絲印做單色,成本上係會平D。

8.班衫受歡迎設計-韓風款式

班衫,班衫設計_08

香港係呢幾年除咗興歐美風外,韓風泡菜嘅力量都唔可以忽視。 隨住Oppa同女團嘅影響,我相信每班都不少既同學仔鐘意韓風Style既衣著。Then why not make a Korean Style 班衫?一定醒爆全場。係到可以基本講下韓風元素:

1 - 星,間條呢D基本圖案一定走唔甩 2 - 係手袖加兩條間 3 - 後面用大大隻字寫住同學個名同學號,好似running man 咁

唔識用電腦設計咁點算?唔洗驚,有我地Flint Ideas!

發揮你嘅創意,畫你嘅Ideas 出來la(唔靚都唔緊要),! 我地會幫你將幅手繪圖變成電腦圖。

總結:

睇左咁多Ideas之後,係咪想快D整翻件好型既班衫呢?快D搵我地Flint Ideas 火花創作查詢啦,按聯絡我們就可以Contact我地架啦:) 更多班衫詳情可以Click 呢到班衫,班Tee,班褸 雖然整班衫嘅旅程係崎嶇,有時付出左好多精神同心血都未必有人欣賞,但整既過程你會學到好多好多,而且當做完一件成品之後,你會好有成功感,獲得了寶貴體驗和珍貴回憶。

Flint Ideas 火花創作 電話專線: 2777 6319 Whatsapp: 6998 7437 電郵: info@flintideasltd.com

地址:九龍觀塘開源道55號開聯工業中心A座7樓707室

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
尚無標記。
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page